5 Grootste fouten in personeelsadministratie
Maar nóg belangrijker... Hoe kun je deze vermijden?
Want fouten in je personeelsadministratie kunnen leiden tot boetes, conflicten en soms zelfs reputatieschade.
1. Onjuiste loonberekening:
❌ Fouten in de berekening van lonen, sociale bijdragen en belastingen kunnen leiden tot boetes van de RSZ.
🔸 Door het uitbesteden hiervan heb je garandeert altijd een correcte berekening van alle lonen.
2. Onjuiste contracten:
❌Een contract dat niet opgesteld is zorgt voor misverstanden en conflicten met werknemers.
🔸Juridische experts helpen je bij het opstellen van rechtsgeldige contracten die voldoen aan alle wettelijke eisen.
3. Onvolledige administratie:
❌ Wanneer je personeelsadministratie onvolledig is verlies je heel veel tijd.
🔸 Ons team zorgt voor een overzichtelijke administratie.
4. Verouderde kennis:
❌De wetgeving rond personeelsadministratie verandert voortdurend en op de hoogte blijven van alle updates is vaak onbegonnen werk.
🔸Onze HR-experts houden de wettelijke wijzigingen nauwlettend in de gaten en zijn altijd oude hoogte van nieuwe updates.
5. Onvoldoende expertise:
❌Personeelsadministratie is een complexe taak die veel kennis en expertise vereist.
🔸Wij hebben alle kennis en kunde in huis om jouw personeelsadministratie vlekkeloos te regelen.
Meer weten over hoe we je kunnen helpen om fouten in je personeelsadministratie te voorkomen? Neem dan vandaag nog contact met ons op!
hashtag#personeelsadministratie hashtag#ondernemen hashtag#dextra



